Juanjo García durante la plantà de la falla esta mañana
15/10/2015

Juanjo García planta 'Una falla per a tots' en la explanada de Nuevo Centro

La falla se planta hoy y se quemará la noche del sábado

La Federación de Fallas de Especial presenta sus proyectos para las Fallas 2016 envuelta de fiesta y como novedad este año, realiza una plantà (y posterior cremà) de una falla que sale del taller de uno de nuestros agremiados, Juanjo García.

una falla per a tots

Esta mañana ha comenzado el traslado de piezas y desde las 12 del mediodía, la plantà oficial de esta falla que complementa el programa de actos de la nueva edición de “Una Festa per a Tots” que, por segundo año consecutivo, se celebra en la plaza exterior del centro comercial Nuevo Centro de Valencia.

una falla per a tots

Desde hoy y hasta el domingo podremos conocer las apuestas que las Fallas de Especial han hecho para las próximas fallas y disfrutar ya en la calle del monumento  'Una falla per a tots' y de su cremà, que será en la madrugada del sábado.

Aquí os dejamos el programa completo de 'Una festa per a tots' para que podáis disfrutar de los eventos programados por la Federación de Fallas de Especial:

DIJOUS, 15 d’Octubre

11 hores: Plantà de la falla realitzada per l’artista Juanjo García. Lema: “Una falla per a tots”.

19,15 hores: Concentració en el l’Ajuntament dels representants 2016 per desplaçar-se fins a Nuevo Centro.

20,15 hores: Presentació oficial dels maxims representants i dels projectes.

21,15 hores: Copa de cava (Col·labora: Bodegas Vegamar).

DIVENDRES, 16 d’Octubre

10 hores: Obertura de l’Exposició.

20 hores: Actuació de Kultrún Batucada.

21,30 hores: “Tortilla gigante” (Invitació als maxims representants de les falles censades en JCF). Col·laboren: Mahou, Coca - Cola i Vegamar.

22,30 a 01,00 (día 17). A la plaça de Nuevo Centro actuació de l’orquestra Avatar.

DISSABTE, 17 d’Octubre

12,00 hores: Actuació per a xiquets i majors del gran mag Kekoperfil.

De 13,00h. a 14,00h.: Música festiva amb la xaranga Tokotó.

18,00 hores: Col·loqui i taula rodona amb els artistas. Moderador: Ángel Romero.

19,15 hores: Actuació del Cor AAACEMA.

20,00 hores: Actuació del monologuista Òscar Tramoyeres.

21,30 hores: Al Saló Imperial d’Expo Hotel: Sopar de germanor.

22,30 hores: A la plaça de Nuevo Centro actuació de la companyia de l’Escola Spyrit of St. Louis.

00,30* hores: Cremà de la falla.

DIUMENGE, 18 d’Octubre

12,00 hores: Actuació de Dani Miquel –el cantacançons-.

18,00 hores: Degustació per als visitants d’orxata i fartons. Col·laba: Fartons Polo.

21,00 hores: Cloenda de l’Exposició i de les activitats d’una Festa per a tots.

noviembre 2017